Merhaba herkese,birşey sormak istiyorum ikinciye hamileyim 14 haftalık doktor kız dedi kesinmi diye sorduğumda evet yine bir dhaki ay bakarız ama değişmez dedi benimde içimden hep erkek geçiyor ilkim kız acaba böyle denilipte sonradan değişen oldumu aranızda tabi sağlıklı doğması herseyden daha önemli ama insan istyor değişik olsunn.hayırlısı..