Lanadelzey 8 aylıkken desteksiz oturamaması normal diye biliyorum. Bizimki de çok geç dönmüştü bence endişelenmeyin, kontrolünüzde de doktorunuza sorun mutlaka. Duvara bir şeyler yapıştırın onları çeksin demişti bizim doktorumuz. Ben de hafif plastik topları duvara yapıştırmıştım bantla, onları çekmeye çalışıyordu öyle öyle gelişiyor sırt kasları.