Cansuu1 zaten ilk başta farklı Bi tane vermişti o ateşini düşürmeyince tekrar gittik o değiştirdi. Zaten her antibiyotik kullandığımız da pişik olurdu. Ama bu defa bende hastaydım çok fena. Kızımı ilk acile götürdüğüm doktor bile acıdı halime. Bende antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. İkisi ağır geldi sanırım. Ve diş dönemi onunda etkisi. Kendim hemen bıraktım antibiyotiği. Kızıma mecburen vereceğim. Ve kaç pijama çarsaf battığı önemli değil sabaha kadar açık kalacak belki iyi gelir