Şimdi kızlar bebişim 25 günlük emziriyorum gazını alıyorum altını alıyorum tekrar uyusun diye emziriyorum bu sefer derin uykuya dalıyor gazını alamıyorum uykusunda herhangi bi sıkıntı olur mu gazını almadan en azından ağzından çıkmadan uykuya dalan bebekleriniz var mı ?? Çok uğraşıyorum. Çıkmıyor