Snowglobe Duygu2929 aslında mamayı bırakması güzel Bi şey diye biliyorum. Arkadaşımın oğlu 1 yaşında bıraktı. Doktor bu iyi bi şey demişti ve devam sütü ile devam ediyorlar
Duygu2929 Snowglobe büyük oglum 11 aylikken birakmisti mamayi ama yemek yemesi güzeldi kizim dogru düzgün ne kahvalti yer ne yemek ne verecegimi şaşırdım