Merhaba kizlar birsey soracagim. Ek gidaya gectik bugun cok zor durumda kaldim diye aksam 1-2 saatligine anneme biraktim normalde bebek irmigimde pirin unumda var ama evden alamadim yaptigim yogurt bitmisti sutte yoktu buzlugumda. İlk dega hipp diye bir markanin yulafli elmali gece kasik mamasi aldim. Yarim olcek yedirmis annem. Eve gectigimde gazdan duramadi surekli hem alttan hem ustten daha yeni banyo yaptirdim da uyudu 2 saat gaz aldik. Yaramamis olabilir mi acaba normal mi.