Badeninannesi07 normalde aşı yok ama ülkemiz çok göç aldığı için ve onlardan da bulaş olmaması için sağlık bakanlığı kızamık aşısını 9. Ayda yapmaya başladı. Tabi 9. Ay da menenjit aşısı da yapılıyor özel aşı. Eğer menenjit yaptıracaksanız sağlık ocağının aşısını yaptıramazsınız arasında 22 gün olmalı en az. Bizim çocuk doktorumuz bu şekilde söyledi. 12. Ayda kızamık aşısı yapılıyor zaten bence 9. Da olmasına gerek yok