Selamlar, başlıkta da belirttiğim gibi…
Yorganını katladım yükseltmek için. Üstüne de Reflü yatağı koydum ama kaydırak gibi oldu 🤕
Bir de görsellerde hep bebek beşiğin dibinde kalıyor, ben daralırım öyle. Yükselttim o yüzden, ama olmadı bi türlü. Kullanan var mı acaba

Beşik bu