Merhabalar öncelikle, ben gerçekten doğru bilgiyi sizin tecrübenizden alacağıma eminim. Bebeğim 10 bucuk aylık . Doğduğunda başlayan huysuzluğu gaz problemi dedik kolik dedik ama hâlâ bitmedi. Henüz sürünmüyor yürümüyor . Kilosu da güzel yemesine rağmen çok az geliyo bana 8250 şuanda . Sürekli ağlama durumları huysuzluklar. Büyüdükçe azalır dedim ama halen doğru düzgün dışarı bile çıkamayız 😔