BirPatiSever Bebeğim 2 aylık, memeler başlardaki gibi dolgun ve sert değil hatta çok yumuşak. İçinde süt yok gibi geliyor. Sütüm çekiliyor mu yoksa bu durum normal mi. Yani böyle mi olur sonradan memeler yumuşar mı
SeninAnnenBirMelektiYavrm BirPatiSever normal bi süre sonra öyle yumuşuyor ilk günkü gibi olmuyor ama süt azalmıyor merak etmeyin
Tuti29 BirPatiSever göğüsler terbiye oluyor çok normal. Sütün azaldığını veya yetmediğini bebeğinizden anlayabilirsiniz. Sürekli ağlama huzursuzlanma ve çişli bez sayısı yeterli değilse doymuyordur
Dem Normal evet süt kanalları genişlediği için meme terbiye oluyor. Artık bebeğiniz çektiğinde kanallarda bekleyen süt geliyor yani meme duruma adepte olmuş oluyor 🥰 doyma durumu için günde üç defa cisli bez ile takip edilebilir ☺️
S73 Benim de bebeğim 2 buçuk aylık benim de göğüslerim öyle valla bazen hiç yokmuş gibi hissediyorum. Bir de hanımlar benim bebeğim çok kusuyor her emzirmeden sonra kusuyor her emzirmeden sonra bilmiyorum ne yapayım. 🤦♀️
CanannnD S73 Benim de öyleydi 4 aydan sonra azalmaya başladı. Reflu olabilir demişti doktor. Emzirirken başı yukarıda olsun tam dik yatırma bide emdikten hemen sonra yatmasın biraz omzunda pışpışla gazını al oyala öyle yatır 😊