10 aylık bebeğim gece uyanırken çığlık atarak uyanıyor. Gündüzde aynı şekilde birşeylere çok sinirleniyor bazen elini yumruk şeklinde sıkıyor etini kıvırıyormuşum gibi çığlık atarak ağlıyor. Daha 10 aylıksın ne bu sinir🥺 Var mı bebeği bu şekilde olan, sonra geçiyor mu. Ne yapmam lazım