Kızlar merhabalar
Bebeğim 8 ay 20 günlük.
Sabah ilk uyandığında (07:00) emziriyorum
Saat10 gibi kahvaltı yapıyoruz o arada bir kez daha emziriyorum genelde kahvaltıda sağlam yiyor
11 de tekrar emzirip yayırıyorum
Ortalama 1.5-2 zaat uyuyor
Uyandığında tekrar emziriyorum.
1 -2 gibi öğlen etli yemek ve yoğurt yediriyorum.
Saat 4 gibi tekrar uyuyor 1 saat kadar,yatırmadan önce tekrar emziriyorum. Uyanınca emzirip parka gidiyoruz.
En geç 7 de dönmüş oluyoruz akşam yemeği yiyor genelde sebze ve yoğurt.
Banyo yapıyor oğlum 8 de yatakta oluyor en geç yatırırkende emziriyorum.
Gece 11 de ve 3 te olmak üzere 2 kez emiyor. Çok mu yiyor bu çocuk anlamadım ben.
3 öğün yemek vermediğimde çıldırıyor. Elimde muz görmesin ekmek görmesin alana kadar bağırıyor sütüm yetmiyor mu acaba ya formül mama mı vermem gerekli anlamadı. Geçtiğimiz ay 73 cm 9.700gr dı. 2 aydır aynı kiloda
Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️