Kızlar doğum yapalı 7 ayı geçti halsizlik sürekli uyku hali enerjisizlik saç dökülmesi vb problemler için kadın doğuma mı gitmem gerekiyor dahiliyeye mi ? Hala adet görmedim biliyorum normal ama sanırım adet görmediğim için aşırı bi sinirlilik hali var kadın doğuma sıra aldım ama bi de dahiliyeye mi bakılmam lazım ?