Güzel annelerim ne olur su kardesinize de bi el atın . Bugün 37.6 ateş ishal salya şikayetiyle doktora götürdüm herşey normal bir sorun yok dedi . Ama öyle ağlamak huzursuz uyumayan emmeyen biiir bebek haline geldi yavrum. Diş geliyor dedi doktor da 4 buçuk aylık tam . Var mı bunu da yap iyi gelir dediğiniz önerileriniz . Tetagil aldım . Bide diş jeli . Buzluğa da sürekli dis kaşıyıcısıni koyup ağzına veriyorum ama nafile . Daha ilk günden çocuk elimde perişan oldu .