Bet6766 Kızlar doğum yapalı 6.5 ay oldu ilk adetimi geçen ay oldum bu ay daha olmadım 2 gün gecikti bu normal mi düzensizlik ne zaman düzelir yada benim gibi ikinci adeti geciken oldu mu🙄
Efesininannesi35 Bet6766 hala olmayan bile var 18 aydır normal diyor doktorlar gecikmelere bir seneden sonra doktora gözük istersen
Alse35 Bet6766 benimde aşırı düzensiz ekimde doğum yaptım 3. Kez oldum 17 Ocak-6 Mart-17 nisan doktorum 1 yıl düzensiz olabilir demişti
Alse35 Bet6766 yok yok korkma arkadaşım 1 sene oldu olmadı daha Başlamış artık yavaş yavaş girer düzene 😇
Momkraa Bet6766 canım bende 6 ay sonra oldum ve 15 gün gecikmeli oluyor duzene girmesi zamam aliyor korkmuyorsan korkma