Erdemir Perdeyi çekiyordum oda perde çekmeme izin vermiyordu bende yatağın ortssına koydum perdeyi tutmamla pat sesini duymam bir oldu ellim ayağım titredi hayalda kendime gelemiyorum düşerkende beşiğe çarptı alnı kızardı hem beşik hem parkeye düştü sakinleştirdim sonra oynamaya başladı ama kapssı kızarık yani acısı olsa ağlar sürekli diye düşünüyorum ve ağlarken çok kustu azcık sonra güldü hep bu olay akşam 8 de oldu şimdi uyuttuyorum ama içim içimi yiyor ya https://imgyukle.com/i/RxbkFs
Erdemir Kötü bişey olsa huysuzluğu hastaneye gidicem ama yok güldü oynadı kahkaha attı gözle bizi takip etti ama çok kötü düştü hem kapısı beşiğe yerede parkeye
Erdemir Busralinam mamasını yeni içmişti 1 yemek kaşığı var yoktu korkudak ağlarken kustu harıl harıl kusmadı sonra oynadı yemek yedi
Seymagil Erdemir iki gün önce aynı şeyi yaşadık. Kusma falan yoktu ama kafasını parkeye çarptı. Yine de götürdüm. Kusma ve baygınlık olursa getirin demişti doktor. Kusma var diyorsunuz dakikasında evden çıkmanız gerekirdi lütfen ihmal etmeyin
puskulinthehouse Reflekslerine bakın gözlerini kontrol edin kayma var mı? Kusması fışkırır tarzda ve 2yi bulursa acile götürmeniz lazım. Benim de başıma geldi 28 günlük bebeğim hemde
Erdemir puskulinthehouse ya 1 yemek kaşığı var yoktu kumsa desiysemde güldü oynadı 4 buçuk saat geçti aradan huysuzda değildi öyle
Ikra-5561 puskulinthehouse ya kusura bakmayın meraktan soruyorum o kadarlık bebek nasıl düşüyor.dönemezde