Beyzaer kasma bence benim de bebeğim öyle 2 aylık. Odada bırakınca bağırarak ağlıyor uyurken bile yanımızda veya kucakta uyumak istiyor. Annem kucağa alıştırdık iyi etmedik diyor ama alışsın ben umursamıyorum yapma işleri boşver ondan değerli değil☺️ Suan kucağımda uyurken yazıyorum çok hoşuma gidiyo benim böyle uyuması. Gündüz yoruluyorum sadece ama olsun