8 ay 10 günlük çıldırıcam artık geceler kabus gibi uyku aralığını artırdım azalttım her yolu denedim yok yarım saatte bir sabaha kadar kalkıyor ne yapcamı şaşırdım hep böyle eskiden aç derdik zor yiyor çünkü şimdi eminim doyuyor yine aynı ya geçiyor mu ne zaman geçiyor valla bayılıcam artık ya