baderya Kızım 18 aylık. Öğünleri saatler sürüyor. Yemek istemiyor, ağzında tutuyor. Zorlamıyorum, oyunla vs yediriyorum ama zayıfladı. her an her dk emmek istiyor. Sütten kesmek iştahı açar mı? Tecrübeli anneler acil dönüş yapar mı?
hunilimomm baderya ben o aylarda azalltim çok memeye düşkündü evet yiyordu ama sürekli emiyordu o yüzden günde 3-4 defa veriyordum sabah kalkınca öğlen uykusunda uyanınca süreci düşürdüm en son 23 aylıkken komple kestim herşey düzene girdi uykusu yemesi hareketleri
Frezya baderya ben tecrubeli degilim fakat ben de ayni durumdayım. Benimki 19 aylik. Emzirmeyi seviyorum ama yemek pek yemiyor. 2 hafta sonra annemlerde kaldigimda biraktirmayi dusunuyorum. 4 ay sonra iznim bitiyor cunku. Illa kilo verecekler diye bi sey yoktur bence ama fikir olarak; tecrube etmedim. Emmeyince belki daha fazla yer. Konunuzu takipteyim
Dondurmalikahve baderya Ben bunu 5 6 saat emzirmeyerek denemiştim yok yine yememişti çünkü kansızlığı vardı sütten kestikten aylar sonra düzeldi iştahı ama çok seçiçi bende zorlamıyorum genelde ne isterse onu yer Bazı cocuklar hemen düzelir benimkinde olmadı
E_srgt baderya cannm aynı şeyi geçen haftada bnde düşündüm ama şuan tam mevsim geçişleri dedi doktorum yazn güneş ışınları dik açıyla geldiği için yazn bırakmak şuan onun için daha sağlıklı surda emecegi 5,6 ay daha zaten ömür boyu yemek yiyecek memeyi azaltmaya öğünlerden 1buck2 saat önce vermemeye çalış yaz geliyor dışarı çıkar oyala unutturmaya çalış ufak ufak kendince azaltmaya çalış Allah’ıma çok şükür 1 hafta 10gundr bayağı bayağı düzeldi yemesi bizde 18buck ayligiz şuan
Elisaninnannesii Ay benim bebemde ayın 30unda 18 aylık olacak. Aynı durumu yaşıyorum, bu yüzden oruç bittikten sonra kesmeyi düşünüyorum ama bir yandan da vicdanım el vermiyor ne yapacağım bilmiyorum 😔
baderya Elisaninnannesii inşallah tecrübeli anneler yazar her yerde farklı bir şey yazıyor ben de iki arada bir derede kaldım
baderya Bi de bir yakınım sütten kesince kızının artık doğru dürüst kilo almadığını söyledi öyle mi sizce de? Tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen
baderya hunilimomm benimki bi onu bi öbürünü emiyor gelip oturduğum an üstüme atlıyor memeyle uyuyor gece sık uyanıyor eğer iştaha katkı olmazsa emmeden kesmek üzer beni :( ama uyuması organlarının dinlenmesi de lazım ne yapacağımı şaşırdım
hunilimomm baderya gece beslenmesini kes birden bırakma yavaş yavaş ilk bı kaç gün zor oluyir baktın gece uyanmiyor felan gündüz kesersin
hunilimomm baderya gece uykuya geçişte bir rutin oluştur kızımla bizim pijama giyme diş fırçalama sırt kaşıma sarilma bazen hikaye derken öyle bir rutin olustu yada ayağımda ninni ile uyurdu kesinlikle ağlasa da vermedim bazen 2 saat salladigimi biliyorum ama uyumuyordu gece kalksa bile emzirmedim su verirdim piş pis yaptım şu verdim öyle öyle unuturdum
baderya Dondurmalikahve bizim de Demir ve B vitamini eksikliği var takviye alıyoruz iştahı yine düzelmedi artık emmeden kesmeye kadar geldi durum ama daha da zayıflar miniğim diye korkuyorum
Merve-eee hunilimomm merhaba, benimki de memwyle uyuyor sallamayi denemek istiyorum ancak sallamaya alisirsa diye de cekiniyorum. Sizin sonrasinda nasil oldu sallamaya mi gectiniz ?
hunilimomm Merve-eee merhaba ben hiç sallamamistim kızımı o yüzden bı alışkanlık olmadı aksine sallanmaya sevmiyor şuan da hamileyim kucağıma alamiyorum gündüz bazen sallıyorum
Merve-eee hunilimomm baslarda bilerek sallamadim zaten uzun zaman ,bizimki de pek sevmiyor simdi ama bazen meme vermekten yorulunca denedigimde bazen kalkiyor yine meme diyor bir ikindefa da sallayarak uyuttum bu siralar … odasin i ayirmaknistiyorum da gece hala uyaniyor hatta bazen çok sık…memeden kesince umudum… ama ya sallamaya alisirsa diyorum… neyse sag olun :) Saglicakla alin bebisinizi kucaginiza 🌺
hunilimomm Merve-eee şuan 3 yaşında 1.5 yaşından beri odasında yatıyor ama bizimki de hala geceleri kalkıyor 😂
Merve-eee hunilimomm 2. De sansiniz yaver gitsin ins. o 9 da yatip 9 da uyanan bebislerden olsun 😊🥰 Saglicakla kalin 🙋🏻♀️