Bizde 4 aylık 10 günlüğüz
perişan olduk desem yeridir , ağlama krizleri uykuya direnme
gönlünü yapıcam diye atla karayı seçiyorum
ilk beni emiyor doymuyor herhalde ağlıyor mama yapıyorum 125 cc içiyor 3 saatte bir falan
ama şu sıra 4. Ay atağındayız dibine kadar