Ya bu cilt bence saç gibi, bakım yapmadığınız zaman gerçekten kötü oluyor. Hele yazın yağ oranı daha çok oluyor ve sivilceleniyor.
Çok yağlı ve sivilceli bir yüzüm uok fakat illaki bi bakım gerekiyor. Sadece yüzümü yıkayıp yatıyorum o kadar . Sizler yatmadan önce neler yapıyorsunuz bana da fikir olabilir