Yesimefe0 Kortizonlu krem kullanmayın. Çocuklara ve bebeklere zararından başka bir şeyi yok o kremlerin. Organlarına yük bindiriliyor iyice.
Konuya gelirsek deterjanlarını doğal iceriklilerle değiştirmenizi tavsiye ederim. Green clean,Rahiki maktum vb gibi. Nemlendiricileri de doğal kullanın. Incia,siveno veya sarı kantaron yağı vb. Ben şampuan kullanmıyorum eğer siz kullanıyorsanız yukarıdaki markaların şampuanlarının içeriğine bakabilirsiniz. Weleda minoris de iyi diye biliyorum. Ben sadece doğal sabun kullanıyorum. (Neli olduğunu şu an hatırlayamadım bakmam lazım)
Testlerde alerjinin negatif çıkması alerji olmadığı anlamına gelmez bu arada. Iyi gözlem yapmanız lazım. Geçmiş olsun.