Kimeneayol e aylikken yaptığı tek şey ağlamak ağlamak ağlamak uyumamak emmemek kucak istemekdi size ve yeni annelere tavsiyem bu ince detay gelişim süreçlerini bu şekilde takip etmeyin. Çocuğunuz yapar onu da yapar diğerlerini de yapar . Eklerini orta hatta birleştirmek yada birlestirmemek bir sorun olduğunu bile bilmiyordum ben ama benim kızımın 4 aylikken oyle bir fotosu var. Bir salın rahatlayın. Beslenmesine dikkat edin yeterli ilgiyi alakayı verin yeter . Gerisi kendiliğinden gelir bir sorun olursa annesiniz anlarsinix