Yavrumm1 Devlet hastanesinde sezeryan oldum. Dikişleri aldırmak İÇİN sağlık ocağına gidebilirsin dediler. Size de dediler mi. Sezeryandan sonra bakılıyor mu kontrol oluyor mu
Aklimdasin Yavrumm1 devlette oldum kendisi düşmüştü. İpli kalmadi pek artık ama yinede sorup öğrenin sağlık ocagı alır diye düşünüyorum. Doğumdan bir hafta sonra kadın doğumcu kontrole çagırmıstı
Tugba10-5 Yavrumm1 merhaba bende sağlık ocağında aldırdım dikişlerimi herhangi sorun olmadı 1 dk bile sürmedi desem yeridir .
Betuloz Yavrumm1 Kırkım çıkınca kendim gittim sezeryan yerim iltihaplanmıştı iyi ki de gelmişsin dedi ultrasonla baktı rahim kendini toparlamkş mı diye
Deletedmom5284 Dikişleri aldırma olmadı ince bi ip vardı kendisi düştü Kadın doğum doktoruna kontrole gittim kırkım çıkınca ultrasonla baktılar karnıma
Kum-tanem Yapıştırma olmuyormu heryerde artık bende devlette oldum yapıştırma yapmışlardı başta ve sonda eriyen dikiş vardı bir iki onlarda düştü kendiliğinden
Leylaa_ Yavrumm1 Sezaryen oldum ama doktor bana öyle bi şey söylemedi . Lazer yapıştırma olmustu. Artık ipli dikiş var mi ?
Tugba10-5 Leylaa_ merhaba benim ikiz gebeliğimde karnımı toparlayamadıkları için üstüne yapıştırma yaparken vücudum kızardığı için normal iplikli dikiş olmuştu daha sağlam toparlanması için sanırım bazı durumlarda yapıyorlar hala . İlk doğumum yapıştırmaydı.