bebeğim 10 aylık, 3 gün hafif derece ateşliydi diş diye düşünmüştüm ama sonradan vücudunda alerjiye benzer lekeler çıkmaya başladı. Dün ilk lekeleri gördüm bugün de ilerledi kulaklarının arkasında falan var. Merak ettiğim iyileşme süreci ne zaman başlayacak, ne yapmam gerekiyor, bebeğim şuanda huzursuz değil bi rahatsızlık hissetmiyor ama ben çok tedirgin oluyorum. Daha ne kadar ilerler ne zaman iyileşme başlar. Moralim çok bozuldu. Tecrübeli anneler bilgi verebilir mi? Googlea yazıp moralimi daha da bozmak istemedim.