babyandmom1 11 aylık 2-3 gündür hiçbir şey yokken kendi kendine gülüyor. Normal mi var mı başına gelen?
Lulemom babyandmom1 benimki de 8 aylık. Hep kendi kendine gülüyor çığlık atıyor kahkaha falan atıyo 🙄 normalde de güleç olunca hiç düşünmemiştim üzerine 🤔
Yenigelinnur babyandmom1 kendi sesinin farkına varmıştır ve onu tekrarlıyordur bunda garip bir şey yok ben de kızımı azıcık gülsün diye kolluyorum