Leila65 Kızlar bebeğim hepatit aşısının 2 dozunu oldu benden kan alınacakmış neden acaba bilen var mı
nidas_mom Leila65 doğum sonrası sizin kan değerlerinize bakmak istemiş olabilirler mi? Çünkü hiç duymadım ve okumadım böyle bir şey
Lulemom Leila65 bende 40 ımdan sonra kan verdim ama aile hekimi doğumdan sonra kan değerlerine bi bakalım nasıl diye istedi. Aşıyla bi ilgisi yoktu yani. Belki aşıya gelmişken alalım bakalım demişlerdir
Leila65 Lulemom aşı için gittik özellikle geç geldiniz saat olarak kan laboratuvara gönderdikleri için yarın sabahtan gelin sizden kan almamız lazım dediler ben de aşının heyecanından soramadım niçin alacaklar diye