aslansmomm Bebeğim 5 ay 22 günlük. Henüz gözyaşı dökmedi, ağladığında gözleri sulanır ama yaş akmaz hiç. Ne zaman gelir en geç ne zaman olması lazım bilen var mı? Kontrole gidince doktora da soracağım ama kafama takıldı aydınlatırsanız sevinirim🙏🏼
MSM58- aslansmomm benimki 2 haftalık falandı bildiğin para gibi döküyordu ağladığında şok geçirmiştik 🤣
aslansmomm Yqmrogzhn yenidoğanken bile şakır şakır ağlayan varmış ama bizimki hiç öyle olmadı daha, kanalları geç mi açılıyor ne oluyor
Yqmrogzhn aslansmomm bebekten bebeğe değişebilir ama siz yinede bir gösterin göz doktoruna görürsünüz mu bildiğim kadarıyla 6 aya kadar göz muayenesi olması gerekiyor
aslansmomm Yqmrogzhn 1 aylıkken yapılmıştı göz muayenesi, göz damarları gelişmiş normal her şey dediler 6. Ayda şaşılık kontrolü için gelirsiniz bidaha dedi ona götürücem bir iki hafta sonra
MSM58- aslansmomm ya insan daha bir üzülüyor yaş görünce lohusaligim ağırdı o ağladıkça bende ağlıyordum şimdi komik geliyor ama o anki hisler anlatılatilamZ😩🙃