anayimbenn Fsecl1 vay be bu kadar heyecanlanmana çok sevindim nice seneleriniz olsun bizde heves bırakmadılar 😂
Nil2736 Fsecl1 bişe hazırlama. Beraber dışarı akşam yemeğine çıkın takılın kutlayın. Bebekle bi de ne hazırlıcan. Hergün hazırlıosun zaten.
Asllihhan Fsecl1 eğer durumunuz varsa dışarı çıkıp kutlayabilirsiniz. Eğer yok ise evde Şirin, kendini çok yormadan mumlu bir masa hazırlayıp kutlayabilirsiniz 💐
Beren-2020 Fsecl1 biz dışarda yemek yiyoruz genelde. Ama evde olacaksanız güzel bir yemek yapın çeşitli, masayı hazirlarsiniz
Adakaybike Fsecl1 Bence dışarı çıkın 🤗 Hem değişiklik olur hem hava almış olursunuz 👍🏻 Bizim de 3. Yılımıza az kaldı bende öyle düşünüyorum 🌸👌🏻