LtfyeAsaf Kaanmary az önce 4. Ay aşısı yaptırdık sağlık ocağından eve geldik sabah kaka yapmıştı normaldi geldiğimizde sulu ve yaşildi ama bida yapmadı
S_seylek60 Kaanmary ✋ bizzz variz. Ama ben kan damlasina atmistim sucu. Doktor kan damlasi baslatmisti 2.ay kontrolunde. Asilardan sonra mi oldu o mu etki etti bilmiyorum ama baya ishal oldu yavrum.
Nesrinbek88 Aşıdan eve geldim yarım saat sonra aşırı isal oldu bi kere ama sonra devamı gelmedi 3.aşi agır geldi bence