annemmm2021 sahili çok kayalık ama uzun bi iskelesi var bizde 1 gün girdik denize. Suyu sıcak temiz ama kayalık yani sahili yürüyerek girilmez. Biz eşimle üniversitemizi alanyada okuduk. Damlataş plajı güzel ince kum plajı güzel. Ama otel olarak dediğim yer harikaydı. Sahili güzel değildi ama havuzdaki aktivitelerinden zaten denize girmek istemedik havuzda takıldık 😂