Asilinannesi22 Saat 22:00-01:00 arası çığlık çığlığa ağlıyoruz tüm gün gazını çıkarıyorum bana mısın demiyor ağlarken dizlerini karnına çekmiyor aslında ağladığı için hem uyuyamıyor hem de meme alamıyor iyice büyüypr ağlama krizi 26 günlüğüz
Serpiltoprak21 Asilinannesi22 büyük ihtimalle kolik bir bebek emZiği ihmal etme ağlama saati bellidir yatım saat öncesi duşunu aldır karnımı doyır o saatte uyut ki aklı başına gelsin 😀😀😀😀😀
dadaskizi Asilinannesi22 kolik bir bebek o zaman o saatler arasında ılık duş , beyaz gürültü aracınız varsa onunla gezdirmeyi deneyin , ve bu süreç 4. Aya kadar oluyor hazırlıklı ve sabırlı olun yapabileceğiniz bişey yok
Gamzemommm Asilinannesi22 geçiyor bizimkide akşam üstü öyleydi 3 4 aylıktı bitti hamd olsun öyle ağladığında sariliyordum evde geziyordum iyi geliyordu
Canmmel-26 Asilinannesi22 4 aya kadar böyle sürüyor ne yazıkki ama geçiyor korkmayın o saatlerde uyutmayı deneyin
BuseBlt Serpiltoprak21 bizim uyuyor olsa bile saati gelince ağlayarak uyanıyordu. Şimdi 4 ayligiz geçti çok şükür 🙏
dadaskizi Asilinannesi22 valla iki çocuğumda öyleydi bilirim , bende ağlardım dayanılacak gibi değil ama , geçiyor sabırlı ol kuzum
Asilinannesi22 Divayorgun biogaia kullanıyorum sadece şimdi harveys nurse diye bi damla sipariş verdim inş işe yarar sizin kullandığınız var mı
Serpiltoprak21 BuseBlt benim oğlumda öyleydi ama saati gelmeden bi saat önce karnına ayağına masaj yapardım duşunu aldırım giydiridim çorap giydirmem uyuturken ne sıcak ne aoğuk yerde yatırmam gece gündüz ayrımı yaptırmıştım kollarına yarım kundak mzik beyaz gürültü o şekilde kendi kendine uyumayı bile öğrendi
Asilinannesi22 Serpiltoprak21 havalar güzelleşsin biraz daha bende rutin yapmak istiyorum malum ankarada havalar serin üşütmeyim bebişi banyo sonrasınra gerçi bizimki cin gibi oluyorda 😂