Ozlemaydin canım benim de dediğin şekilde kiraz çekirdeği büyüklüğünde şişliğim ve ağrım vardı,doktora gittiğimde enfeksiyon kaptığımı iyiki farkedip geldiğimi söyledi.Böyle durumlarda dikişler açılıp yeniden dikilebiliyormuş çünkü.Ben de antibiyotik kullanıyordum ama bitmişti bir kutu,bittikten sonra enfeksiyon kaptı dikişlerim ve yaklaşık 2 ayda iyileşti diyebilirim..Bence hiç riske atma en azından doktoruna ara sor,daha çok yeni olduğu içinde ağrın olabilir ama yine de bir sor canım🤗