Merhaba anneler kızım 10 aylık bugun sabaha karşı midesi cok bulandı affedersiniz kusacak kusamiyordu atesi vardi acile götürdüm serum verdiler filim Felan cektiler gazi var dediler serum 30 35 dk sürdü eve geldim serum üstüne saatlerce uyudu uyandigindan beri de sürekli esniyor surekli uykulu normal mi acaba bu arada kızım ilk defa serum yedi