Bayramdan sonra 6 ay kınası yapmayı düşünüyorum aslında hiç öyle bi düşüncem yoktu ama kayınvalidem söyledi bende anı kalır en azından dedim düşününce nasıl yapicam bilmiyorum siz nasıl yapacaksınız yapan anneler varsa fotoğraf atabilirseniz sevinirim 😊