Yadekus21 benim kızım havuç yediğinde böyle olmuştu. Önce dudaklarının kenarları kızarmıştı. Bi süre kestim. Tekrar yedirdim yine kızardı yine kestim. Aralara bir ay koyuyorum tabi. Bir ay denemiyorum ara veriyorum. Sonra üçüncü kez denedim bu sefer alerji yapmadı. Mesela bezelye de aynısı olmuş. Onu da kestim aralıklı olarak. İkinci denemede alerji yapmadı. Hatta havuç göbeğinde bile alerji yapmıştı. Ama kakasında hiç kan görmedim ben. İsterseniz bi kesin deneyin eğer geçmezse veya kakada kan devam ederse mutlaka doktora götürün derim ben