Angel00 yanı herkes alsın gözüm yok tabı ama onlar alıyo olınca heves edıp basvurdum onların rvı arabası olunca banada verrler diye düşündüm 😂 mesela ızmırde kuzenımlere veriyolar her cocuk ıcın aylık sekız litre 2 cocuk var 16 litre alıyolar ama ıstısnasınz basvuran herkes hatta basvurmadan bıle getrıyolarmıs 6 litre süt için tapu ev vs ne mantık sende ver halkına hem üreticine destek olmus olursun bu zamanda zaten asgari ücretle ne yapacagımız şastik