Esraozgn ben böbrek up darlık ameliyatı yaptırdım bebeğime yanımda yatan arkadaşta sizin ameliyatınızdan oldu Bursa Şevki Yılmaz araştırma hastanesi profesör Mete Kaya yaptı o kadar iyi bir doktor ki zenginler kalkıp sırf onun için gelip yatış yapıyorlardı bende çok memnun kaldım sizin ameliyatı sık yapan bir doktor internetten araştırıp yorumlara bakabilirsiniz çok ilgili sabah akşam gelip konuşuyor rahatlatıyor