[silindi] Kızlar muayenede ne yapıyorlar bebeklere normalde 3.ayda oluyormuş bize bi doktor giidn bir gitmeyin dedi siz ne yaptınız bebeğim gözlerni çok ovuşturuyor
sevil541 Biz 6. Ayda gittik. Retina kontrolü in bir damla damlatıyorlar o biraz huzursuz ediyor. Onun dışında ışık tutuyorlar fln. Çok sıkıntılı bir süreç olmadı bizimki
Aryah Bizde 3 aylıkken gittik damla damlatıp yarım saat bekledikten sonra baktı fazla sürmüyor. Birdahaki kontrol 1 yaşında dedi.