Sglmali Merhabalar. Bebeğim 3 aylık. Sırtüstü dışında yatıramıyorum maalesef. Az önce aylık kontrolünden geldik doktorumuz düzlüpün ilerlediğini sürekli yan yatırmam gerektiğini 6 ay sonrasında düzelmeyecegini söyledi çok tedirginim. Yan yatırınca çok aglıyor uyumuyor sırtüstü yatırıyorum uyusun diye. Be yapabilirim acaba😫😢😢 tavsiyelerini bekliyorum lütfen
Htcana Sglmali duz kafa yastiklari var bizde ise yaradi. Ciddi bir duzlesme varsa medikal olanı da var hatta
Sglmali Htcana biz de aldık ancak hiç işe yaramadı kendini kaydırıyo. Siz nasıl bişey aldıbız acaba belki de bizim aldıgımız kullunussızdır
Farahzeynep Yan çevirip pışpışlamayı deneyin, benimki de sırt üstü seviyor, sadece totosunda pışpışlayınca yan uyuyor 🙄
Farahzeynep Sglmali ben de böyle bir konu açmıştım, çoğu kişinin sırt üstü seviyor, hiç yan yatırmamışlar kafaları da normal olmuş. 5. Aydan sonra kendileri yan yatmaya başlamışlar zaten 🤔
Htcana Sglmali babyjem in aldik epey kullandi ama hareketli yaptmaya baslayinca biz de biraktik tabi.ama kullandığı süre boyunca işe yaradı.
Farahzeynep Sglmali benimki şu an 3.5 aylık ilk 1 ay yan yatırmıştım, ondan sonra hep sırt üstü yattı, kafası şu an çok güzel. 😅
asocialmom Sglmali bizde de aynı sorun var ya gerekirse uyutmucaz ama yan çevircez mecburen uyur aşılır bi süre sonra
Defne_123 Benimkinde sağa yatıyor korkuyorum yamuk kalacak die duzdltıyorum aynı sağa donuyor burda beklim bende bari
kubra_burak Defne_123 Benimki de hep sola yatıyor ya çok belli oluyor sağa yatırıyorum dönüyor hemen 😞
Caglaa Sglmali bnmkide öyleydi ama 5 aya kadar dümdüzdü arkasi. Yan yatiramiyodum ki. Kendisi sağa sola döndükçe yani hareketlenmeye başlayınca duzeldi. Şuanda güzel bi kafasi var yani 6 ay 27 günlük . Düzeliyor bence.
Caglaa Sglmali aynen dümdüz gözüküyordu valla.. Sonradan kendi kendine düzelir. Ama endişe ediyosan düz kafa yastklarndan alabilirsin