Hanımlar ablamın adına yazıyorum. Yeğenim tam 2 aylık oldu. Ama aşırı kusuyor yetişkinler gibi. Doktorda süt ve süt ürünlerine alerjisi Var dedi ablama , ablamda dikkat ediyor süt pasta peynir yoğurt ayran vs. Hiç kullanmıyor 1 ay oldu dikkat etmesine rağmen bebek hala kusuyor azalma dahi yok. Aranızda bu duruma şahit olan varmı ❤️