Kaan01 Deletedmom_109 kesinlikle en iyi bebek bezi ogluma suan 4 numara kullaniyorum sanirim birakana kadar da 4 numara ile devam edecegiz kilo almiyor
Deletedmom_109 Kaan01 biz de 6 numaraya geçtik pure&soft sonradan çıkardı 6 numarayı önceden yoktu mavi pakete geçtik. Bakalım ramazandan sonra bezi bırakma çabamız olacak 🤷🏻♀️