Zezemeze canım 4.ay atağı 1 ay sürüyor zaten, benim oğlumda çok mızmız yarın 5 aylık oluyor. Dişlerine baktın mı? Bizimki diş çıkarıyor, birazda huysuzluğu ondan. Belki seninki de diş çıkarmasa da damakları sertleşiyordur, ona göre damaklarına iyi gelecek jel, granül vs. kullanırsın.