FHKK nurelem Genel cerrahi olarak Op. Dr. Hayri Çağlayan derim. İşinin ehli çok iyi bir doktor kesinlikle
nurelem Delikadir canım çok teşekkür ediyorum ederim gittiniz mi daha önce yarın randevu alayım bende araştırdım çok iyi denildi
Delikadir nurelem Evet gittim. Memorial gibi bir hastanede genel cerrah bazı bezeler için kanser diyip beni 32 haftalıkken acil ameliyat edip bebeği de ameliyatta alırız demişti. Savaş hocama gittiğimde bişey yok bunlarda memenin kendi yapısıyla alakalı bi oluşum ameliyata felan gerek yok hiçbir şeye gerek yok sadece yılda bir kontrole gel dedi. Üzerinden neredeyse 7 yıl geçti çok şükür bir şeyim yok