Boşuna yıpratma kendini. İnan hepimizin geçtiği süreçler bunlar. Bence gerçekten herkes anne olamıyor. Ama benim kıstasım şu. Bebeğine sevgi emek veriyor mu zaman ayırıyor mu. Öpüp kokluyor mu. Bunun dışında emzirmiş emzirmemiş, hasta olmuş olmamış. Umrumda bile değil. Evlat çok değerliymiş anne olunca anladım.