Kızlar yaa iyileştiremiyorum bebeğimi🙄 denemediğim sey kalmadı kremler yağlar pudralar bezini değiştirdim islak mendili değiştirdim zaten yıkamadan kullanmıyorum coğunlukla pamuk kullanıyorum. Yok yani yaz geldiğinden beri çocuğun poposu pişik içinde tam geçti bu iyi geldi diyorum hemen tekrarlıyor doktor cok terleyen bir bebek ondan falan dedi de ne yapmalıyım bilmiyorum gerçekten varsa buna Bi çare bulan benimle paylassın nolur bebeğim 11 aylık