AyazisMom Ckrckr Ben kullandım canım 5 aylıkken 4. Aydan itibaren uyarısı olanlar var sol ust kosesinde yazıyor onlardan alabilirsin bir sorun yasamadım ben kasıkla yemek istemedigindede biberona yapıp verebiliyorsunda ,
Ckrckr AyazisMom AAa cok iyi canım biberonla sulandırmak mı lazım. Evet köşesinde 4. Aydan itibaren yazıyor.bugün kaşıkla biraz zorlandım acıkcası
AyazisMom Ckrckr Evet canım biberona ben formul mamanın icinden cikan olcekle 4 kasık atıp 150 cc su koyuyorum yada 3 kasik atip 120 cc yani 30 cc su hep daha fazla kıvamı tam biberonluk oluyor 😊
AyazisMom Ckrckr Evet bende kullanıyorum ama benim biberon deligimden geciyor mamajo medium boy kullaniyorum emzigide belki emzik deliginiz kucuktur yada koyu yapmis olabilirmisiniz
girl_mother Ckrckr normal Bi bireonun hafif deliğini açarak deneyebilirsiniz avent biberonla gelmez o şekilde mama