Farahzeynep yani ve kızım alerjik bir bebek maalesef tespiti 7. Ayı buldu. O doneme kadar sürekli gaz, uykusuzluk ve aglama nobetleri oldugu icin. Ben simdi yeter ki uyusun ben sallarim en kotu sallama aparati alir besigine takarim oyle uyur diyorum. Her şeyin çözümü var yeter ki saglik olsun😇