3,5 aylık oğlum 1 aylıkken başladı geniz akıntısı hala devam ediyor ve 3 gündür de öksürmeye başladı bugün doktora getirdim 7 günlük antibiyotik tedavisi verdi geçmezse yatıracaz dediler
moralim çok bozuldu
2 aydır ben doktorlara anlatamadım derdi mi
nekadar temizlediysem serum fizyolojik ve otri bebe açmadı çocuğun burnunu
alerjik dediler durdular şimdide tıkandı
ne yapacağımı şaşırdım. Zaten doğduğunda 17 gün kuvözde kaldı hastane fobim oldu tekrar orda görmek istemiyorum oğluşumu 😩