Hillora Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba? Bebeğim 3.5 aylık oldu hala geçmedi iki defa gittik göz doktoruna damla verdi geçmezse 1 yaşında ameliyat dedi. Çapaklanma oluyor gözünde ve çok fazla sulanıyor. Bebeğinde bu durumu yaşayan varsa hangi yolları izlediniz bilgilendirebilir misiniz??
Gokcennderenn Hillora her gün günde iki kere masaj yapın parmak uçlarınız ile burnunun üstüne sakaklarinin arasına masaj yapın hafifçe günde 2 kere falan çapak olunca sütünüzü sağın gözüne temiz bir bezle silin
reynwoman Hillora canım öncelikle çok geçmiş olsun benim kızımında sağ gözü öyle ve bir yaşta da geçmedi masajlara rağmen kızım 18 aylıkken ameliyat oldu fakat kanalın çok tıkalı olduğu söylenildi şuan 20 aylık ve hala geçmedi maalesef doktor ikinci kez daha gerekli operasyon dedi bayramdan sonra tekrar bakacaklar fakat sizin daha erken hergün masaj mutlaka yapın inşallah 9 aylık olduğunda geçer bazı bebeklerde 1 yaşa kadar açılabiliyor az bir ihtimalde bizim gibi açılmayadabiliyor süt vs sakın damlatmayın doktor çok zararlı dedi sadece damla ve damlayı da sürekli değil gözünden böyle yeşilimsi sarı akıntısı olduğu zamanlarda kullanın
Eyllebr Hillora ben yaşadım kızımın gözü hep Çapaklı yaşlıydı bır yaşına gırdı gectı şükür yınede doktor bakarak ol yaş çapak olursa getır dedı kasım ayından bu yana kadar hiç olmadı masaj ve damlasını kullanın
Hillora Gokcennderenn doktor kesinlikle süt damlatmayın dedi bize daha fazla tıkanıklığa sebep olur dedi
Elisam16 Masaj çok önemli demişti bizim doktorumuz kızımın ki masajla geçti çok şükür internetten nasıl masaj yapıldığına bakabilirsiniz yada doktora gittiğinizde nasıl yapıldığını sorabilirsiniz size ayrıntılı gösterecektir
Hillora Elisam16 damlalar kullandığımız için masajı ihmal ettim biraz evet şuandan itibaren yapmaya başlıcam
Birdenizhikayesi Bizde de vardı masajla geçti canım tek yöntemi bu damlada verdiler ama hala devam ediyodu masajla önce azaldı sonra tamamen bitti
BurcuMt Bebeğinizi emzirdikten sonra göğsünüzde kalan sütlerden damlatın. İlk süt değil son süt yani. Biz öyle yaptık faydasını gördük. Bebeğimizin gözü düzeldi
reynwoman Hillora yok canım ameliyat on dakıka sürdü bizim tam girmesi çıkması bir oldu ama elbette ki bize yıl gibi geldi o ayrı sonuçta küçük anestezi alıyor vs ve benden ayrılırken çok ağladı bu süreçler biraz insanı yıpratıyor ister istemez kan verirken bile üzülüyoruz sonuçta canları yanıyor diye ameliyat sonrası bir sorunumuz olmadı hiç sadece operasyon olan gözü üç gün kadar şişlik oldu geçti YouTube da videosu var ameliyatın oradan net olarak görebilirsiniz
reynwoman Hillora çok ince bir tel gibi birşeyle göz pınarından giriyorlar kanalı açmak için kesik dikiş vs hiçbirşey yok
elaninannesiii Hillora Doğduğundan beri vardı göz doktoru masaj ve damla önerdi kendi çocuk doktorumuz antibiyotikli damla kullanma sadece masaj yap demişti, çok yapamadık Allah var asla izin vermiyordu biraz bastırarak yapılması gerekiyormuş 1 yaşında kendiliğinden düzelmişti
Keskeuyusamm Kızımın da olmuştu ve damla ve masaj ile geçmişti. Geçmezse ameliyat demişti. Bol masaj ve damla. Anne sütü, çay vs asla sürmeyin demişti doktorumuz
egemoms2 Hillora biz sadece sabah akşam 10 ar kere göz pinarlarindan başlayıp burnunun kenarından aşağıya doğru masaj yaptık. 1 haftada geçti.
egemoms2 Hillora hayır surmedik, bende korkuyordum ama hiç bişey olmuyor. Eşim benden gizli gizlit yapmış, ve 3-4 günde çok farketti. 1 haftada geçti. Zaten serçe parmağınızın yumuşak kısmıyla yapıyorsunuz tahriş olmaz. Keşke daha önceden yapsaydik dedik
Hamzaligunler Hillora benim oğlumda 3.5 aylık ve gözü sürekli capaklaniyordi hiç doktora gitme gereği duymadım sadece bir kere kontrolünde doktor farketti damla verdi 1 kere kullandım .arada oluyor duzeliuor annem bebek usutunce olur derdi